Hipotroid

20.07.2013 08:48

Soru : Mrb ben yaklasık 4 yıldır levatiron kullanıyorum ıkı ayda 1 ılacımın dozu duzenlenıyor ama bır turlu t3 t4 tsh normalsevıyelerde olmuyor en son t3ve t4 normalaralıkta ama tsh bıraz yuksek cıktı doktorum yenıden doz ayarlaması yaptı ama bu dozu daha once denedım ve degerlerım daha karısık oldular suan haftada 5 gun 50mg 2 gunde 25 mg kullanıyorum devam etsem tsh yalnız basına yuksek olması benı nasıl etkıler ne yapmalıyım ve rontgen teknısyenıyım x ısını benı nasıl etkıler daha once bu soruyu size sordum amelıyatdan sonramı demıssınız ben hıc amelıyat olmadım


İstanbul
Genel Cerrahi Soru Sor
2013-07-21
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol




Dahiliye - İç Hastalıkları
Hipotroid tehlikeli midir?normal değerleri nedir? şimdiden teşekkür ederim...

ziyaretci-12226 tarafından 17.12.2006 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
İyi günler,ben hipotroid hastasıyım ve ilaç kullanıyorum.adetlerim genelde düzenli ama bu ay koyu kahverengi ve çok az miktarda kanama oldu.bu beni en...

ziyaretci-11089 tarafından 24.11.2006 tarihinde soruldu.
Iyi günler.annem boğazındaki rahatsızlık nedeniyle dr.a gitti ve hipotroid teşhisi kondu.bu hastalıkta da guatr gibi şişlikler olur mu?çünkü rahatsızl...

ziyaretci-12745 tarafından 28.12.2006 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
1 mm lik microadenom oluşmuş 28 yaşındayım tsh 13 prolaktin 67 hipotroid denildi adenom ilaçla düzelirmi çocuğumuz olurmu ...

ziyaretci-9135 tarafından 08.10.2006 tarihinde soruldu.
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Benim 5-6 senedir arasıra aniden baslayan gunicerisinde yorgunluk,hal- sizlik,uyuklama,cok uyuma,sac dokulmesi,tırnaklarda soyulma,kat ayrıl ma ve ...

ziyaretci-316163 tarafından 04.01.2012 tarihinde soruldu.