İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Hergün baş basım agrıyo çok şitdetli baş agrılarım var doktorlar beyin sark

27.05.2010 13:10

Soru : hergün baş basım agrıyo çok şitdetli baş agrılarım var doktorlar beyin sarkması diyorlar egilip kalkarhen sanki basıma sert bir çisimle vurulmuş gibi oluyorum geceleri hiç uyuyamıyorum saga ve sola dömemiyorum öksürürkene hapşırırkene esnerkene başım cok kötü oluyo kensimden geçiyorum bogazımda gıçık oldugunda korkudan öksüremiyorum öksürdügüm zaman beynim gidiyo
bana yardımcı olurmusunuz lütfen


İstanbul
Beyin ve Sinir Cerrahisi Soru Sor
2010-05-29
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 17 defa okundu.



Beyin ve Sinir Cerrahisi
Hocam kafamda kucuk bezelye kadar bile degil kucuk sislik var daha once hic rastlamamistim yeni farkina vardim bunu icin doktora gitmedim agri felan y...

SAVRAN46 tarafından 12.04.2014 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Meraba hocam benim 5 yildan fazla bas agrisi sikayetim var ve bu aralar bu siklasti haftada en az 4 kere basim agrir ve gecici bi agri olmuyo bazen 2 ...

asil tarafından 24.12.2013 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Merhaba doktor bey adim gurkan..bir kac gun once durup dururken burnum kanadi.hayatta burnum kanamaz.o sabah kalktigimda basim cok agriyordu.daha sonr...

ziyaretci-1448054 tarafından 01.03.2013 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Benim surekli basim agriyor, ama kafamin arka tarafi cok agriyo, ve egildimi veya oksurdumu dahada siddetli agriyo, ve o agri boyunumada vuruyor arada...

ziyaretci-1417791 tarafından 04.02.2013 tarihinde soruldu.
Selamlar doktor bey gece uyudugumda dislerimi cok sikarak uyuyorum uyandigimda dislerimde cok agri oluyor bu bas agrisi yapiyormu ,bas agrimda ilng bi...

ziyaretci-1135619 tarafından 08.11.2013 tarihinde soruldu.