Endokrın

12.07.2012 12:00

Soru : Slm hocam bana doktor böbrek üstü bezlerim için synacthen depot 1mg/ml ilacını verdi kan tahlili sonucum yüksek cıktı 17 oh progesteron 1.80 çıktı ve bu ilacı verdi bana adetinin 3 günü geliceksin dedi ama ben ilaç anladım verdigi igneymiş nasıl kullanmam gerekiyo ve ne zaman gitmem gerekiyo..saygılar..


İstanbul
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Soru Sor
2012-07-17
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol



Önceki Soru :Hamile olma şansım?...
Sonraki Soru :Omurilik...

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Iyi akşamlar doktor bey 3.5 yaşında bir kızım var bir haftadır memelerini acıdığını söylüyor bugün doktora götürdüm doktoru görünürde birşey olmadığın...

ziyaretci-1057553 tarafından 13.03.2012 tarihinde soruldu.
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Slm benim mide bulantılrım ve kramplar var sizce endokrine gitsem teshis koyabilirler mi.bildiğiniz ankarada beni göndercebileceğiniz endokrin uzmanı ...

ziyaretci-27149 tarafından 12.06.2008 tarihinde soruldu.
Çocuk Cerrahisi
Doktorum,saygılar, benim çocuk 12 aya yaklaştı..6.5 kilo,hipotroid tedavisi devam ediyor,dişleri çıkmadı,henüz yürümüyor,ne yapabilirim.....

ziyaretci-825086 tarafından 02.12.2011 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Hocam benim endokrin uzmanına gitmem gerekiyor. bana kimi önerirsiniz.ben biraz araştırdım. prof.dr.murat faik erdoğanı buldum uyarmı yada sizin tavsi...

ziyaretci-510858 tarafından 01.09.2012 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Endokrın nedir. lh, testostoren azlığı erkek çocuklarında ne gibi sonuçlar doğurur, ve nasıl bır tedavisi vardır. saygılarımla hocam...

ziyaretci-1590357 tarafından 03.07.2013 tarihinde soruldu.