İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Efexor etkisi ve yan etkisi

19.11.2013 11:59

Soru : Hocam merhaba. Yaklaşık 10 gündür efexor 37,5 mg kullanıyorum ama yan etkileri beni mahfetti. İştahsızlık geç algılama sersemlik sürekli yatma isteği bas dönmesi gibi günlük hayatımı olumsuz etkileyen pek çok yan etkisi oldu. Bu ilacın yan etkisi ne zaman gecer ya da tam olarak gecer mi ve etkisini ne zaman göstermeye baslar bunu merak ediyorum. Şimdiden tesekkürler.


İstanbul
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Soru Sor
2013-11-19
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 57 defa okundu.


Önceki Soru :Hocammm...
Sonraki Soru :Günlük protein alımı...

Merhabalar hocam.ben panik bozukluk ve depresyon nedeniyle 4 yıldır efexor kullanıyorum.halen 37,5 mg. kullanmaktayım.iyileşme olmadığı için doktorum ...

ziyaretci-672053 tarafından 20.09.2012 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba doktor hanim. efexor isimli ilacın vücut geliştirme sporu , performans&kas gelişimi üzerine olumsuz bir etkisi var mıdır? teşekkür ederim...

ziyaretci-1030569 tarafından 22.07.2014 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
İyi akşamlar.yeni doktora gittim.bana efexor ve tiopram yazdi.öğlenleri içmemi söyledi.fakat internetten araştirdiğim zaman efexorun çok fazla yan etk...

ziyaretci-122881 tarafından 11.09.2008 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Öncelikle soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ediyorum. ben bu efexor 37.5 bi gün içip bi gün içmiyorum ama çok sıkıntım oluyor günlük hayatıma dev...

ziyaretci-480763 tarafından 04.08.2010 tarihinde soruldu.