Cildimde iğne ucu gibi kırmızı lekeler çıkıyor sonra o lekeler kahverengiye

19.09.2008 20:59

Soru : cildimde iğne ucu gibi kırmızı lekeler çıkıyor sonra o lekeler kahverengiye dönüşüyor ve ben görüntüsü alıyor bir dahada gitmiyor karnımda boynumda kollarımda çok fazla sürekli bu benlerden çıkıyor bir sürü tahlil yaptırdım karaciğer enzimlerine bile bakıldı herşey normal 33 yaşında iki çocuk annesi bir bayanım bu benlerin sebebi ne olabilir cilt kanserine yatkın bir ten tipimmi var baya canım sıkılıyor yüzümde benli genetik olabilirmi babamdada çok ben var ve bu benler sürekli çoğalacakmı ne yapmam gerekir nasıl bir tedavi uygulamalıyım bana yardımcı olursanız size minnettar kalırım şimdiden tşkler..


İstanbul
Deri ve Zührevi Hastalıklar Soru Sor
2008-09-28
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 41 defa okundu.



Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar doktor hanim. benim baya bir zamandir sag ayagimda hem deri soyulmasi var birde ufak kirmizi lekeler cikiyor ayagimi yere bastigimda lekeri...

ziyaretci-1463026 tarafından 20.08.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Abla ben 18yasimda cildimden doktora gittim yuzum yagli oldugundan bana roaccutane ve isotx diye 2tane krem yazdi ben bunlari 1ay kadar kullandim baya...

emre301229 tarafından 11.04.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Hocam benim penisimin uç kısmında özü açık kahverengi ve etrafı beyaz olan lekeler çıkmaya başladı. başlangıçta fazla önemsemedim ama son 6 ay içinde ...

ziyaretci-305793 tarafından 18.03.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Emre301229 trabzon uzunsuresir cikmayan lekeler ve sivilceler11.04.2014 15:47 soru : abla ben 18yasimda cildimden doktora gittim yuzum yagli oldugu...

emre301229 tarafından 17.04.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Emre yazici 20 yaşında trabzon / üniversite öğrencisi uzunsuresir cikmayan lekeler ve sivilceler11.04.2014 15:47 abla ben 18yasimda cildimden dokt...

emre301229 tarafından 14.04.2014 tarihinde soruldu.