İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Bir sorum var

26.09.2012 16:30

Soru : merhaba.efexor 300 kullanıyorum.depresyonumun artması sebebiyle doktor cipralex 10mg;abilify 5mg ve seraquel ekledi.5gündür evden çıkamıyorum.aptal gibiyim.moralim yok gibi.ayağa kalkarken çarpıntı oluyor.rapor aldım işime gidemiyorum.kafamda kabus senaryoları oluşmaya başladı.bu halde kalıp da faturaları ödeyeemmek dolayısıyla hapse atılabileceğim dahi aklıma geldi.daha kötü şeyler de aklıma geliyor. iyileşmek istedikçe kötüleşiyorum.iyileşebilecek miyim ? birşey söyleyin


2012-09-26
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 17 defa okundu.


Önceki Soru :Riskli gebelik...

Dahiliye - İç Hastalıkları
Sayın hocam benim bir sorunum var yemekten sonra gögüs kafesinde bir ağrı oluyor kalp doktoruna gitiim hiç bir sorun çıkmadı.acaba midemde bir sorun ...

ziyaretci-277530 tarafından 28.01.2010 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Sorunu cevablandırdığınız için teşekkür ederim. yeni bir sorum vardır. ben şimdi doktorun önerdiği her hangi bir tedavini uyğulayıdıkdan sonra ameliy...

ziyaretci-484556 tarafından 09.08.2010 tarihinde soruldu.
Öncelikle iyi günler benim çok büyük bir sorunum var beynim sürekli uyuşuyor özellikle konuşurken uyuşuyor ve konuşmamı engelliyor bu sorunum küçüklü...

umut544 tarafından 09.05.2014 tarihinde soruldu.
Slm ben 16 yaşında gelişim yönünden sorun olmayan biriyim bi sorunum var aşırı derecede ellerimin titremesi var bu sorunumu nasıl çözebilirim şimdiden...

ziyaretci-378384 tarafından 12.03.2010 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhaba yavuz bey umarım sorumu cevaplarsınız..benim bir sorum var bir kaç yıldır kalbimde bir ağrı var yani öle hissediyorum böle sancı gbi oluyor ba...

ziyaretci-75227 tarafından 16.04.2008 tarihinde soruldu.