Benim peniste ve ucunda devamlı yanma var idrar yaptıktan sonra biraz hafif

10.09.2008 15:35

Soru : benim peniste ve ucunda devamlı yanma var idrar yaptıktan sonra biraz hafifler gibi oluyo ama geçmiyo.cipro diye antibiyotik kullanıyodum 8 ay önce doktor vermişti ve geçmişti sonra tekrar rahatsızlık duydum ve aynı hapı kullanmaya başladım ama etki etmedi sonra proxacin diye bi hap kullanıyorum bir haftadır o biraz iyi geldi ama geçmedi yanma devam ediyo ve ayrıca penis ucundaki deride buruşma var ve orda yanma hissi daha çok.6 aydır şikayetim devam ediyor .yumurtalıklardada ağrı var ayrıca.


2008-09-15
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol




Sayın hocam bende belsoğukluğu olabilirmi idrar yaptıktan sonra ıkınmayla sperm geliyor çok az yok sayılacak şekilde penisim uçunda yanma var lütfen b...

ziyaretci-15968 tarafından 02.02.2007 tarihinde soruldu.
Hocam iyi günler.benim kız arkadasımla bir cinsel ilişkiden sonra penis ucunda kasıntı olmaya basladı ve yıne aynı donemlerde dıkkatımı ceken penıste ...

ziyaretci-558342 tarafından 10.11.2010 tarihinde soruldu.
Mastürbasyon sonrasında bir kaç saat sonra idrar çıkarmakta zorluk yaşadım. akşamında bir iki sefer idrarımdan sonra bir kaç damla kan çıktı. ve dünde...

ziyaretci-463040 tarafından 07.07.2010 tarihinde soruldu.
Hocam benim penisimden beyaz meni gibi bir şey devamlı akıntı var ve idrar da yanma oluyor idrarımı yaptıktan sonrada belli süre kan akıntısı oluyor b...

ziyaretci-517053 tarafından 15.09.2010 tarihinde soruldu.
Degerli hocalarım benim problemim penisimin bas kısmında yanmalar var herzaman yanma oluyor idrarımı yaparkende yolda yürürkende otururkende yanma olu...

ziyaretci-461460 tarafından 05.07.2010 tarihinde soruldu.