Karabük

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Bebeğim pişik kremi yedi ne yapmalıyım

10.12.2010 20:27

Soru : iyi günler hocam 2 yaşındaki yeğenim pişik kremi yedi bir problem olurmu ne yapmak lazım teşekkür ederim


Ankara
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Soru Sor
2010-12-11
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 195 defa okundu.



Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Hocam 24 gunluk bebegim dogdugundan beri alti pisik ne yaptiysam iyilesmiyo onerdiginiz bi pisik kremi var mi saygilarimla...

ziyaretci-1511433 tarafından 02.03.2014 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba benim 19 aylik bir oglum var ilk 6 7 ay hic pisik olmadi taki yemek yemeye baslayana kadar pisik demel az kalir o derece oluyo suanda hala pis...

ziyaretci-271000 tarafından 11.02.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar yüzümde çıkan ergenlik sivilceleri için pişik kremi kullanmayı düşünüyorum ama araştıdığıma göre tüylenme yapabiliyormuş siz ne yapmamı...

Sen_Girgin tarafından 27.08.2013 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Bunun sonucunda ne olabilir acil bi doktora götürmelimiyim ne olur sorumu cevaplayın...

ceylinim tarafından 01.02.2014 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba hocam benim 25 gunluk bebegım var altı cok pısık ne kremler denedım gecmıyo ne yapmalıyım.....bırde hocam dogumdan sonra kılo veremedım zence...

ziyaretci-827258 tarafından 08.06.2014 tarihinde soruldu.