Kırşehir

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Bacak eğriliği

06.11.2012 22:42

Soru : merhaba hocam 7 aylık bir bebeğim var.bu ayki sağlık kontrolünde doktorumuz bacaklarının anne karnındaki duruşu nedeniyle eğri olduğunu, 9 aylık olana kadar yere bastırmamamız gerektiğini söyledi. bizim yapmamız gereken başka bir şey var mı ? ortopedi uzmandan yardım almamız gerekir mi ?


Kocaeli
Ortopedi ve Travmatoloji
2012-11-08
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 12 defa okundu.



Ortopedi ve Travmatoloji
Mrb hocam ben 27 yaşındayım benim bacaklarda eğrilik var tedavisi varmı, ameliyat gerekiyormu, kalıcı bir düzelme olurmu ne yapabilirim lütfen yardımc...

tunç tarafından 20.04.2014 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Merhaba; 5,5 yaşındaki kızımda parantez bacak sorunu var. ortepedik ayakkabılar almaya özen göstermeme rağmen bunun önüne geçemedim. bu sorunun başk...

ziyaretci-488176 tarafından 13.07.2011 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Merhaba benim bacaklarım çarpık yani o bacak ve ben bundan gerçekten çok rahatsızlık duyuyorum.14 yaşındayım ve annemle babama da ilizarov yöntemine b...

ziyaretci-1037970 tarafından 07.11.2011 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Merhabalar hocam.benim 14 aylik bi kizim var ve iki ay önce yürümeye basladi.yürümeye basladiktan sonra bacaklarinda bi egrilik oldugunu fark ettim.ba...

ziyaretci-1642386 tarafından 11.01.2014 tarihinde soruldu.
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi
Alt bacağım da eğrilik var 19 yaşındayım bunun için ilerde ameliyat falan düşünüyorum ama şimdiden gitsem daha mı iyi oolur die düşünüyorum bi de kemi...

ziyaretci-1238890 tarafından 15.03.2014 tarihinde soruldu.