İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Ayak

19.09.2013 17:21

Soru : 17 gün önce platin alma ameliyatı oldum bacagımda ödem olustu kanı temizlediler ama hala o bölgede agrım var ve ayak parmaklarımı oyatamıyorum yururken ayak tabanımda agrı karıncalanma ve igne batmaları mevcut ve hala ayagım uyusuk bunların nedeni ne olabilir ve ne kadar zaman da geçer ?


İstanbul
Ortopedi ve Travmatoloji Soru Sor
2013-09-20
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 35 defa okundu.




Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Bütün vücüdüm agrıyo biraz ayakta durunca ayak bileklerim ayaklarım şişiyo ne olabilir hastalıgım çabuk yoruluyorum tşk ederim...

ziyaretci-957054 tarafından 27.07.2011 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Ayaklarım taraklı bu yuzden ayakkabı alırken çok zorlanıyorum. ayaklarım geniş olduğu için istediğim ayakkabıyı giyemiyorum. bi tedavisi var mıdır?...

ziyaretci-1026363 tarafından 20.09.2011 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Slm hocam benim ayaklarım çok agrıyor içe dogru basıyorum ayak bileklerimdeki kemikler sanki yerinden çıkmış etime batıyor gibi bazen ayaklarımı kald...

ziyaretci-230116 tarafından 27.04.2009 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Ayak parmak tendomlarının gevseltılmesi ayak altından mı gevseltilir sadece umarım cvplandırırsanız...

ziyaretci-7462 tarafından 21.03.2008 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Hocam merhaba, işim gereği sürekli ayaktayım eve gittiğimde ayaklarım sızlıyor ve ayakkabılarımında topukları acıtmaya başladı ne yapmam gerek, teşekk...

ziyaretci-192523 tarafından 25.05.2011 tarihinde soruldu.