Adet sonrası lekelenme nedenleri

13.06.2010 21:00

Soru : merhaba hocam benim sorunum adet arası lekelenmeler önceden adetime bir hafta önce yaşıyordum şimdi adetim bitmesinden birkaç gün sonra olmaya başladıı ve yanma ve sanki ağrı var daha önce gittiğim de miyomlarımın olduğunu söylemişti yani bundan kaynaklanan bişey değilmiş yaşım 45 ve bekarım birde kasığıma doğru elime gelen bi beze var dokununca acıyor bu neden kaynaklanyor bilmiyorum yardımcı olursanız sevinrim lekelenme için daha önce dr a gittim bi sorun yok dediler cvp nız için şimden tşkler


Ordu
Kadın Hastalıkları ve Doğum
2010-06-14
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 30 defa okundu.



Kadın Hastalıkları ve Doğum
Merhaba doktor bey 6 kasım da boş gebelikten dolayı kürtaj oldum, kürtajdan 33 gün sonra adet kanamam oldu, daha sonraki iki adet dönemim de normal za...

SERPİL tarafından 22.02.2014 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Merhaba hocam 5mayısda hsg çektirdim tüplerimde bir sorun çıkmadı hiçbir ağrı kanama yaşamadım ancak adetlerim çok duzenliyken bu ay adetime 4 gun kal...

ziyaretci-922109 tarafından 24.05.2014 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
İyi günler doktor bey, 21 yaşındayım adet öncesi lekelenme sorunu ve adetimin az olması nedeniyle doktora başvurdum. rahimde ve yumurtalıklarda herhan...

ziyaretci-1382024 tarafından 11.04.2013 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Merhaba hocam; ben yaklaşık 2.5 ay önce ağır bir doğum gerçekleştirdim. normal doğum yaptım ve yaram enfeksiyon yaptı dikişlerimde açılma oldu tekrar ...

ömrüm tarafından 02.06.2014 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Merhabalar meral hanim benim sorum su.bir ay once adet sonrasi kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim ultrasonda temiz cikti simir testinde de sonu...

ziyaretci-1439872 tarafından 28.02.2013 tarihinde soruldu.