FİLTRE

"expigment acnelyse" etiket sonuçları

expigment acnelyse ile etiketlenmiş makalelere, videolara ve cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Ben 6 aydir 20 mg roaccutane ilacı kullanıyorum ama ayni zamanda gunes lekelrimde oldugu icin expigment %4 kullaniyorum fakat daha cabuk ve iyi sonuc ...

güneş tarafından 27.11.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
merhaba hocam.yüzümdeki lekeler için 10 gündür acnelyse expigment ve eumovate karışımını kullanıyorum. karışımı kullandığım yerlerde pembemsi bir k...

ziyaretci-1101653 tarafından 30.01.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhaba hocam cilt doktorunun bana yazmiş olduğu expigment,% 4 hipokort 0,5 acnelyse ve skinoren kremler birlikte mi ayri ayri mi kullanmalimiyim ha...

izzet ok tarafından 19.11.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar nurhan hanım ben yüzümdeki çiller için expigment %2 acnelyse ve locoid kremlerini yaklaşık 20 gün kullandım. kremler yüzümde beyazlatma ya...

ziyaretci-337049 tarafından 05.01.2010 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar sertac hocam ben yüzümdeki çiller için expigment %2 acnelyse ve locoid kremlerini yaklaşık 20 gün kullandım. kremler yüzümde beyazlatma ya...

ziyaretci-337049 tarafından 13.01.2010 tarihinde soruldu.
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi
Iyi günler tahsin bey.ben 2 hafta önce yüzümde ki güneş lekeleri nedeni ile doktora gittim bana akşamları 2 saat arayla sürmem için şu kremleri verdi ...

ziyaretci-661718 tarafından 08.03.2011 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Slm hocam benim koltukaltımda yerleşmiş bi kararma var geçmiyo bende expigment ve acnelyse ile soydum açılıyo gibi oluyo zamanla tekrar kararma oluyo ...

ziyaretci-798619 tarafından 24.06.2011 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar hocam; yüzümdeki lekeler için acnelyse, expigment, eumovate karışımını kullanıyorum. ilacı kullandığım yerde(leke) bir tane sicilce oluştu....

ziyaretci-1101653 tarafından 21.01.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar hocam; yüzümdeki lekeler için acnelyse, expigment, eumovate karışımını kullanıyorum. ilacı kullandığım yerde(leke) bir tane sicilce oluştu....

ziyaretci-1101653 tarafından 21.01.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Öncelikle merhabalar hocam.size bi sorunumdan bahsetmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.yüzümdeki sivilce lekesi için eczane bana expigment %4 ...

ziyaretci-867746 tarafından 05.07.2011 tarihinde soruldu.
Toplam 165 kayıt bulundu.