FİLTRE

"dudak seyirmesi" etiket sonuçları

dudak seyirmesi ile etiketlenmiş makalelere, videolara ve cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Ciddi bir sorun mu olabilir ? 2 tanede uçuk çıktı al ve ust dudakta...

duygu maden tarafından 16.09.2014 tarihinde soruldu.
Merhaba doktor bey ben 22 yaşındayım 2 gün önce başlayan alt dudağımın orta bölümünde seyirme titreşim tarzı bişey başladı inrternetten araştırdım ve ...

duygu maden tarafından 16.09.2014 tarihinde soruldu.
Merhaba doktor bey. göz kapaklarımda dudaklarımda yanaklarımda bazen 3-4 dakikayı bulan seyirmeler oluyor. hapşırdıktan sonra çok daha şiddetli oluyor...

ziyaretci-457200 tarafından 17.09.2014 tarihinde soruldu.
Günaydın öncelikle iyi çalışmalar diliyorum. benim sorunum iki gündür süre gelen seyirmeler öncelikle göüzümde başladı şuandada dudak seyirmesi hala d...

ziyaretci-393190 tarafından 28.01.2011 tarihinde soruldu.
Mrb hocam laroxyl 10 mg önermiştiniz bana yüzümün sol tarafı agrıyo alt dudağımda göz seyirmesi gibi oynuyo diye ama bu ilaç eczanelerde yok gelmesid...

ırmak tarafından 24.10.2013 tarihinde soruldu.
Mrb 33 yaşında bir bayanım 2 haftadır yüzümün sol tarafı ağrıyo ve alt dudağımda göz seyirmesi gibi titremeler oluyo çok korkuyorum kırsal bölgedeyim ...

ırmak tarafından 23.10.2013 tarihinde soruldu.
Merhaba hocam,yaklashik 6-7 senedir çenem ile alt dudağım arasında olan hissede(sağ tarafda) damarların sürekli hareket ettiğini hiss ediyorum,sanki o...

rashad878 tarafından 10.02.2014 tarihinde soruldu.
Hocam merhaba; yaklaşık iki haftadır başlayıp devam eden vücudumun ayak kol el bacak yüz kısımlarında seyirme var.önce sol gözümde başladı seyirme so...

ziyaretci-1066561 tarafından 11.07.2013 tarihinde soruldu.
Merhaba hocam,yani 100de 100 damar olduğunu bilmiyorum da,ama bi şeylerin orda yanliş gittigini hiss ede biliyorum,aslında bizim azerbaycanda tıbb pek...

tarafından 10.02.2014 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Merhabalar doktor bey.ben 28 yaşında bir bayanım.yaklaşık 3yıl önce göz seyirmesiyle başlayan daha sonra göz çevreme yayılan ve son zamandada dudağıma...

ziyaretci-479244 tarafından 11.09.2011 tarihinde soruldu.
Toplam 211 kayıt bulundu.