Advertorial

"sağ kulakta hışırtı" ile ilgili etiket sonuçları

Soru&Cevap (673)

hocam 1 aydan fazla süredir sağ kulakta hışırtı oluyo burnuma su verdiğim zaman abdest için veye temizlemek için burnumda acayip bi ağrı sızlama oluyo geniz akıntım için baya izotonık sıkmıştım burnumdan...

09.12.2012 13:15

hocam 3 aydan fazla zamandır sağ kulağımda hışırtı oluyor.ara arada sağ kulak kepçemde ağrı oluyor. aile hekimim kulak muayenesinde otoskopla bişey yok dedi ama hışırtı geçmedi.boğazımdada sürekli ağrı...

20.01.2013 14:04

slm hocam 3-4 aydır sağ kulakta hışırtı bazen ağrı ve araba kullandığım zamanda basınç oluyor ve son 3 haftadırda grip oluncaki gibi alın bölgemde ağrı var,genizde bazen ağrı ve yanma oluyor.genizle ilgili...

29.04.2013 10:24
Sayfa: 1 / Toplam 673 kayıt bulundu.
x