"ilaç kullanımı adet gecikmesine neden olur mu" ile ilgili etiket sonuçları

Soru&Cevap (383)

Doktor bey merhaba, Ben fıtık ameliyatında sinire saplanmış klipsi aldırmak için epidural yöntemi ile yapılacak olan ameliyattan 1 gün önce adet geciktirici ilaç kullandım Bu durumun ameliyata etkisi...

Laparoskopik Cerrahi 19.06.2014 23:52

Merhabalar hocam, Ben 3 ay önce tüylenme ve adet dönemi çok sancılı geçmesi sonucu doktora gıttim.pco oldugu söylendi. ve adetimin 3. günü test yapıldı. 2 ay diane 35 kullanmam söylendi. ama ilaç bana...

polikistik over 07.08.2014 09:45

Hocam bundan bir bucuk ay once klitoris ve cevresini banyoda sabunla lifledim ardindan klitorisimde agri ve yanma oldu azaldi suan ama hala o bolgede degisik bir his var doktora gidemedim utandigim icin...

Liken 28.09.2014 14:44

Makaleler (1)

Yabancı bakıcı bebeğimin dil ve konuşma gelişiminde gecikmeye neden olur mu?

Bu sorunun cevabı hem evet hem de hayırdır. Araştırmalar küçük yaştaki çocukların birden fazla dile maruz kalmaları uzun vadede dil becerilerine olumlu etki ettiğini belirtmektedir. İki dili öğrenen çocuğunuz...

Devamı >>
x