FİLTRE

"çenede şişlik" etiket sonuçları

çenede şişlik ile etiketlenmiş makalelere, videolara ve cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam merhaba.işte tesadüfen çenemle oynarken çenemin altında çok küçük beze gibi şişlik elime geldi.normal mi?ağrı falan yok,34 yaşındayım.fasülye bü...

ziyaretci-520567 tarafından 03.02.2011 tarihinde soruldu.
Ağız Diş ve Çene Cerrahisi
Benim alt ve üst çenelerde 6. diş hizasında küçük şişlikler vardı 10 12 sene öncelerinde. alt sağ 6. dişi o yıllarda çektirdim şişlik inmişti.bundan 3...

ziyaretci-583727 tarafından 12.12.2010 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam annemin çenenin aldıtnda şişlik var acaba ne olabilir_?1 hafta önce dişçektirdi 3tane ona bağlı olarak şişlikmidir yoksa kötü bişeymidir_...

ziyaretci-500371 tarafından 06.05.2011 tarihinde soruldu.
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi
Iyi günler ben 2 ay önce trafik kazası geçirdim ve çenem kırıldı plantin taktılar bi süre sonra çenemde şişme ve agrılar başladı ödem oluştuğu için bi...

ziyaretci-726640 tarafından 10.04.2011 tarihinde soruldu.
Ağız Diş ve Çene Cerrahisi
Eşimin yüzünün sol tarafında çenesine doğru bir şişlik var doktora gitti lenf bezlerine bakıldı fakat birşey çıkmadı kan tahlilide yapıldı yine bişey ...

ziyaretci-889101 tarafından 18.06.2011 tarihinde soruldu.
Ortognatik cerrahi ile çenelerin düzeltilmesi mümkün
  • Dt. Evrim KARADAĞ ÖZGÜL
    ortognatik cerrahi hem ortodontik tedavi hem de cerrahi gerektiren komplike vakaların tedavisinde uygulanan tedavi şeklidir.  çenelerin kapanış bozuklukları iskeletsel kaynaklı ise ve hasta yaşı 18'den büyükse, yanlızca ortodontik tedavi (tel tedavisi) ile elde ed...
Ameliyat sonrası morluk ve şişlikler için hiloterapi tedavisi
  • Op. Dr. A.Emre İLHAN
Hiloterapi tedavisi son bir yıldır kullanıma giren ve özellikle burun estetiği ameliyatalardan sonra oluşan morluk ve şişlikleri azaltmak için kullanılan bir yöntem. burun estetiği ameliyatı ile ilgili bilgi arayan hemen hemen herkes öncelikle duyduğu ilk iki şey burun i&...
Genç erkeklerde testiste ağrı ve şişlik durumu ihmale gelmez!….
  • Op. Dr. Murad ÇELTİK
Testisler üreme fonksiyonu için sperm üretim yeri ve aynı zamanda testesteron üretim merkezidir. erkeklerde testosteronun % 95’ testislerden geri kalan % 5’i ise sürrenal bezlerinden(böbreküstü bezi) salgılanırlar.      testislerde ağrı ve şişlik durumunda enfeksiyon(epididimi...