FİLTRE

"biyopsinin zararları" etiket sonuçları

biyopsinin zararları ile etiketlenmiş makalelere, videolara ve cevaplara buradan ulaşabilirsiniz.
Boyunda ve göz altlarında sivilceye benzer döküntüler var biyopsi örneği aldılar bu biyopsinin zararı var mı bir de bu döküntüler ne olabilir...

ziyaretci-245708 tarafından 27.05.2009 tarihinde soruldu.
Sayın hocam, annem 78 yaşında,kalp rahatsızlıklarıda olan bir hasta. sol memesinde dört kitle bulundu.ameliyatla biyopsi yapılmasına karar verildi.bu...

ziyaretci-678169 tarafından 02.09.2012 tarihinde soruldu.
Merhaba doktor hanım benim size sorum benim sol göğsüm kor biyopsi oldu ve sonucu yağ nekrozu, fibrozis, kronik mastit sonucu çıktı hocam ben biyopsi ...

ziyaretci-1365408 tarafından 17.01.2013 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Teşekkürler hocam. biyopsi alınmasının mide ve duedenuma zararı olablirmi.yani parça alınnan mide ve duedenumda bir eksilme olabilir mi.kendini yenile...

ziyaretci-2096935 tarafından 19.04.2015 tarihinde soruldu.
Genel Cerrahi
Merhabalar,yapılan biyopsilerin vücudumuza özellikle sıvı veya parça alınan dokuya bir zararı olur mu?...

ziyaretci-1087877 tarafından 12.02.2012 tarihinde soruldu.
İşaretleme ve cerrahi biyopsi
  • Dr. Hamdi KOÇER
cerrahi biyopsi daha güvenilirdir ele gelen kitlenin veya mamografide bulunan şüpheli bölgenin, ameliyathane koşullarında bütün olarak çıkartılmasına cerrahi biyopsi denir. cerrahi biyopsi ile  kitlenin bütünü çıkarılıp patolojik tetk...
Gereksiz meme biyopsilerinden kendinizi  korumak için on altın öneri!
  • Prof. Dr. Ayşegül ÖZDEMİR
1.    hiçbir meme biyopsisi acil değildir! panik, yanlış kararlar aldırır! sakin olun. önemli olan acil değil, doğru kararlar vermektir! memenizdeki kanserse zaten yıllardır oradadır, birkaç hafta daha bekleyebilir.   2.    bedeninizin üzerindeki denetim yetk...
Kendine zarar verme davranışı (self-mutilasyon)
  • Psk. Orçun AYKOL
Kendine zarar verme davranışıyla ilgili olarak günümüze kadar birçok tanımlama yapılmıştır. kendine zarar verme davranışı (self-injury) ile ilgili tanımları gözden geçirecek olursak en önemli özellikler arasında, vücudunun belirli bölümlerine zarar vermesi, tekrarlayıcı olması, bilinçli olmaması, öl...
Duygularını dengelemek için kendilerine zarar verenler
  • Uzm. Psk. Fatih SÖNMEZ
Günümüzde bazı ergenlerin endişe, kaygı ve depresyonla baş etme yöntemi olarak kendilerine keserek zarar vermeyi keşfetmişlerdir. yoğun duygularla baş çıkmak, onları dengeleyebilmenin yolu onlara göre kendilerine keserek zarar vermekten baş kabir şey değildir. bu gençler keserek uyuşmanın yarattığı ...
Meme biyopsisi. Nedir ve nasıl yapılır?
  • Prof. Dr. Ayşegül ÖZDEMİR
Biyopsi, bir anormal oluşumdan (lezyon) örnek alınarak yapılan tanısal bir girişimdir, tedavi amaçlı değildir! "alalım da kurtul" diyerek yapılan, yani tanının yanı sıra tedavi de vaadeden biyopsi önerilerinin yarardan çok zararı vardır!  size de ...